تینیجر Secrets

Wiki Article

این مجموعه از جهات گوناگونی مورد تحسین واقع شد. از جمله این که به اموری که حرف زدن و اظهار نظر در مورد آنها معمولا سخت است پرداخته است؛ مانند به فرزندی قبول کردن یک فرد، مصرف بیش از حد مواد مخدر و جرائمی که معمولا نوجوان ها مرتکب میشوند.

قطعا خیر؛ وقتی شما صحبت از عشق به فرزند پسر عمو، پسر دایی و مانند اینها در سفر در زمان به میان می آورید، واضح است که سادگی و بسیطی کنار گذاشته می شود.

برخی دچار آکنه و جوش می شوند. تغییرات فیزیکی ممکن است برای زنان تقریباً کامل باشد، و اکثر دختران اکنون پریودهای منظمی دارند.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ممکن است بسیاری ندیده باشند. در این مقاله ما درباره بهترین و جدیدترین سریال های تینیجری صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این بین سه دوست ویل برای پیدا کردنش به جنگل می روند. اما پیدا شدن یکدفعه ای دختری به اسم «الون» با قدرت فراطبیعی، مسیر داستان را عوض می کند.

پدر این دنسر معروف او را در این راه تشویق می‌ کرد تا فرزندش بتواند به موفقیت زیادی دست یابد وی در بعضی از مصاحبه ها و پست هایی که منتشر می کند می گوید من موفقیت امروزم را مدیون خانواده و مخصوصاً پدرم هستم زیرا او مرا در این راه حمایت کرده و من توانستم به چیزهایی که دوست داشتم برسم و دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشم.

آرورا درویس (کودک)؛ لی وان آکن (تینیجر)؛ لیزی پرنتالر (بزرگسال)

و این یعنی سیلیا مادربزرگ جدی او، خواهر ناتنی دوست پسرش است که قرار است با هم صاحب فرزندی شوند.

ناوبری نوشته ← نوشته قبلینوشته بعدی → دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

اما در مقابل اینفلوئنسرها معمولا با طرح برنامه ای پرماجرا و جنجالی سعی دارند تا به این هدف خود دست یابند که معمولا جواب هم گرفته اند و با این کار افراد زیادی را به طرف خود جذب کرده اند.

علاوه بر این یوناس به رأس این شجره نامه خاص خانوادگی مرتبط میشود. مستقل از اینکه چه تایم لاینی است، سیلیا خواهر ناتنی یوناس است. در نخستین تایم لاین موازی، هانا به گذشته سفر کرد و طی رابطه اش با ایگون تیدمان حامله شد و تینیجر حاصل این رابطه شد سیلیا.

متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

اینفلوئنسر ها و بلاگرهای معروف ایران چه کسانی هستند؟ از معروف ترین اینفلوئنسر ها و بلاگرها می توان به صدف بیوتی، الناز گلرخ و غزاله جشنی اشاره کرد.

Report this wiki page